حریم فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

حریم فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

کارورزی۳ کنش پژوهی علوم تربیتی گرایش پیگزارش کارورزی5 مسئله یابی و گزارش کارورزی6 توصیف ساعت تدریس معلم.؛ش دبستانی ودبستانی.؛

کارورزی۳ کنش پژوهی علوم تربیتی گرایش پیگزارش کارورزی5 مسئله یابی و گزارش کارورزی6 توصیف ساعت تدریس معلم.؛ش دبستانی ودبستانی.؛

 

عنوان درس: کارورزی۳

عنوان: گزارش کارورزی ۳ (کنش پژوهی)

رشته تحصیلی: علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی ودبستانی

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات:56

 

 

 

 

 

فهرست 

  صفحهعنوان

چکیده. .....۵

مقدمه  ۶

فصل اول:گام اول کنش پژوهی..  ۸

......  ۸۱-۱ویژگی های من

۲-۱بخش دوم: موقعیتی که در آن تدریس می کنم۱۰

۳-۱بیان اهداف وایده ها.۱۴

۴-۱ایده ها.....   ۱۴

۵-۱اهداف کارورزی....   ۱۶

۶-۱اقدامات عملی....  ۱۷

۷-۱سؤالات وفرضیه ها   ۱۷

مفاهیم کلیدی    ۱۸

فصل دوم : گام دوم کنش پژوهی.......  ۱۸

۱-۲ ـ طرح آموزشی اول ۱۹

۱-۲- گزارش اجرای طرح اول۲۱

۱-۲-کدگذاری اول......۲۳

۲-۲-طرح آموزشی دوم ۲۵

۲-۲- گزارش اجرای طرح دوم....۲۷ 

۲-۲-کدگذاری دوم....۲۹

۳-۲- طرح آموزشی سوم۳۱

۳-۲-گزارش اجرای طرح سوم.۳۴

۳-۲-کدگذاری سوم.۳۵

۴-۲- طرح آموزشی چهارم.......۳۵

۴-۲- گزارش طرح آموزشی چهارم......۳۹

۴-۲-کدگذاری چهارم۴۱

۵-۲- طرح آموزشی پنجم....... ۴۲

۵-۲- گزارش طرح آموزشی پنجم......۴۴

۵-۲-کدگذاری پنجم۴۵

۶-۲-طرح آموزشی ششم......۴۷

۶-۲- گزارش طرح آموزشی ششم....۴۸

۶-۲-کدگذاری ششم.۴۹

فصل سوم : گام سوم کنش پژوهی..۵۱

۱-۳- روایت من از کارورزی۳.۵۱

فرم ( ب ): گزارش جلسات بحث و گفتگو.......۵۳

کدگذاری مفهوم و مضمون یابی.....۵۵

منابع و مأخذ.......۵۷

 

گزارش کارورزی5: مسئله یابی

وگزارش کارورزی6: توصیف ساعت تدریس معلم

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات:7

 

 

 

 

 

گزارش کاروزی 5

در این ترم ما در مدرسه ای که در خیابان چمران واقع شده است کلاس های کارورزی خود را به سر انجام می رسانیم.

نام این مدرسه ،مدرسه ی صادقیه است که از لحاظ سطوح برخورداری دارای سطح برخوردار است.

عموما مدارس برخوردار دارای مشکلات کمتری هستند و تا حدودی از لحاظ های مختلف مرتفع می باشد.

اما مشکلی که به چشم من در این ترم تحصیلی آمد برنامه ریزی درسی کلاس پایه ی چهارم بود. مشکل را من در آنجا دیدم که دانش آموزان دو زنگ پشت سر هم هنر داشتند.

عینا من مشاهده کردم که دانش آموزان در زنگ دوم هنر که مصادف با آخرین زنگ آن روز نیز بود کاملا بی اشتیاق بودند و مدام از من ساعت را می پرسیدند؛ و در نیمه ی دوم ساعت مشغول به جمع کردن کتاب های خود می شدند و عملا نیمی از وقت کلاس از بین می رفت.

حال آنکه ما می بینیم در کشور های پیشرفته اهمیت خاصی به دروس هنر و ورزش می دهند ولی این دروس در ایران کاملا در انزوا قرار گرفته اند و نمونه ی آن در کلاس کارورزی من مشهود بود.



خرید و دانلود کارورزی۳ کنش پژوهی علوم تربیتی گرایش پیگزارش کارورزی5 مسئله یابی و گزارش کارورزی6 توصیف ساعت تدریس معلم.؛ش دبستانی ودبستانی.؛


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.