حریم فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

حریم فایل

دانلود کتاب، جزوه، تحقیق | مرجع دانشجویی

چگونگی ارتباطات در داخل سازمانها و مشاوره مدیریت با کارکنان

چگونگی ارتباطات در داخل سازمانها و مشاوره مدیریت با کارکنان

نوع فایل : Word تعداد صفحات : 33 صفحه   چکیده : ارتباط در لغت به معنی مشارکت در یک نظر و ایجاد رابطه برای انتقال یک خبر به کار رفته است. از اواخر سالهای 1930 و پس از انتشار مقاله ای تحت عنوان (اطلاعات یک مسعله ی اندیشه است) به مرور اندیشمندان درصدد بررسی ارتباطات از طریق ریاضیات برآمدند. رفته رفته مفهوم ارتباطات به فرایند اطلاعات تبدیل شد. متعاقب این امر (سیبرنتیک) عنوان شد که آن عبارت است از مجموعه تئوریهای مربوط به قانونمند ساختن انتقال و دریافت یک خبر بین انسان و ماشین.   فهرست مطالب : فصل 1-ارتباط در سازمان مفهوم ارتباط عوامل ایجاد ارتباط در سازمانها انواع ارتباط در یک سازمان انواع ارتباطات در یک سازمان (Communication) اهمیت ارتباط در سازمان غایتهای حاصل از ارتباط ایجاد تغییرات سازمانی پیش بینی و جل گیری از تنش های سازمانی تحکیم وضعیت کارکنان ایجاد همبستگی بین اعضا و سازمان ارتباطات سازمانی را چگونه برقرار کنیم؟ پیشنهادهای مربوط به بهبود ارتباطات در سازمان فصل 2-انواع جلسات در سازمان جلسه گروه موافق و مخالف جلسه گروه همسو میزگرد سمینار سمپوزیم جلسة مجمع عمومی ک ...

پاورپوینت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.