لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 23 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :
بسم الله الرحمن الرحیم
1
2
تجارت الکترونیک (Electronic commerce )
مقدمه
توسعه صادرات در تمام کشورها، به عنوان یک استراتژی اقتصادی مطرح است که موفقیت در اجرای راهبرد جهش و توسعه صادراتی و دستیابی به اهداف آن مستلزم حرکت های مختلفی از آن جمله تسهیل تجاری و بهبود روابط بین الملل است. در این راستا، تجارت الکترونیکی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهایی است که تا حد زیادی شاخص هایی نظیر افزایش کارآیی تجاری، آزادسازی و شفاف سازی اطلاعات و توسعه روابط علمی، فرهنگی و تجاری در سطح بین الملل را در راستای جهش و توسعه صادراتی تامین می کند و مزایای رقابتی وسیعی را در اختیار کشورمان قرار می دهد.
3
4
تعریف تجارت الکترونیکی
تجارت الکترونیکی را می توان انجام هرگونه امورتجاری بصورت on-line وازطریق اینترنت بیان کرد.