لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : .pptx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 18 اسلاید
قسمتی از متن .pptx :
عنوان :نمایندگی سایپااستاد ارجمند :جناب آقای مهندس معظمیتدوین :سعیده رضازاده صفورا محمدی
7/15/2017
1
مقدمه :
هدف ما بهینه کردن سیستم پذیرش خدمات پس از فروش نمایندگی های شرکت سایپا می باشد. با توجه به نیاز روز افزون به خودرو و پایین امدن کیفیت خودروهای تولیدی و مراجعه زیاد خودرو ها به تعمیر گاههای غیر مجازبران شدیم تا علت رجوع نکردن خودرهای این شرکت به نمایندگی های مجازش را در یابیم. با بررسی های متعدد دریافتیم تا زمانیکه خودرو گارانتی است مشتریان حاضر هستند با وجود مشکلات بسیار زیاد نمایندگی ها به انها مراجعه کنند.ولی به محض اینکه از گارانتی خارج می شود حاضر به رجوع نبودند که البته مشکلات در ادامه توضیح داده خواهد شد.
7/15/2017
2
هدف:
جذب مشتریان شرکت سایپا به نمایندگی های مجاز ان می باشد که راه حل های بسیار متعددی نیز در ادامه گفته خواهد شد.
7/15/2017
3
شناخت سیستم:
مرکز خدمات پس از فروش شرکت سایپا به نمایندگی خانم گلبویی واقع در خیابان دکتر چمران مشهد که از 5 بخش مجزا تشکیل شده است که به تفضیل بعضی از بخش ها خواهیم پرداخت و چارت سازمانی آن بررسی خواهد شد .
7/15/2017
4