لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 51 صفحه
قسمتی از متن .doc :
فـهـرســت
فصل اول
1 تاریخچه سازمان ................................................................................................................. 2
2 نوع محصولات تولیدی ......................................................................................................... 2
4 نوع نرم افزار های کار با آن ................................................................................................. 2
3 شرح مختصری از فرایند تولید یا خدمات ......................................................................... 3
5 آمار از کل کامپیوتر ها ی موجود ......................................................................................... 4
فصل دوم
1 وضعیت رشته کار آموزی در واحد صنعتی .......................................................................... 4
2 بررسی شرح وظایف رشته کار آموزی در واحد صنعتی ..................................................... 4
3 برنامه های در دست اجرا .................................................................................................... 4
4 برنامه ای برای تغییر کار محیط .......................................................................................... 5
فصل سوم
1 آموخته ها و پیشنهادات ..................................................................................................... 5
1.1 بستن یک شبکه محلی ................................................................................................ 5
2.1 کار با اینتر نت ............................................................................................................... 6
1.2.1 تاریخچه پست الکترونیک .............................................................................. 6
2.2.1 امکانات لازم برای ارسال پیام .......................................................................... 6
3.2.1 مبانی پست الکترونیکی .................................................................................... 8
4.2.1 چرخه زندگی یک پیغام پستی........................................................................... 8
5.2.1 اجزای یک پیغام ................................................................................................ 11
6.2.1 قراردادهای ارتباطی ......................................................................................... 12
7.2.1 پیغامهای خطای پست الکترونیکی .................................................................. 12
8.2.1 چند پیشنهاد برای محرمانه نگهداشتن آدرس MAIL ................................ 13
9.2.1 مزایا و معایب ................................................................................................... 14
3.1 آشنایی با سخت افزارهای کامپیوتر........................................................................... 15
1.3.1Main Board .................................................................................................... 15
2.3.1 V.G.A (کارت گرافیکی) .................................................................................. 17
3.3.1 CD Drive ........................................................................................................ 18
4.3.1 Hard Disk ...................................................................................................... 18
ضمیمه 1: ساختار دیسک سخت ............................................................................. 19
ضمیمه 2: انواع حافظه....................................................................................................... 31
فصل اول:
آشنایی کلی با مکان کار آموزی
تاریخچه سازمان:
سازمان یا شرکت محل کار آموزی دارای دوبخــــش اصلی می باشد. که یک بخش مربوط به فعالیت های خدماتی از جمله نرم افزار و سخت افزارومشاوره و بخش دیگرمربوط به فعالیت های آموزشی مانند تدریس می باشد.
این شرکت ازسال 1381 تشکیل شده و به ثبت رسیده. مدیران شرکت ذکر شده تقریبا" همگی از دانشجویان فارغ التحصیل رشته کامپیوتر می باشند.که بعد از فراغت از تحصیل و گرفتن مدرک این شرکت را تاسیس کردندو در حال حاضر به موفقیت خوبی دست پیدا کرده اندوکارهــای بزرگی در دست اجرادارند.
نوع محصولات خدماتی یا تولیدی:
همانگونه که در بخش قبل ذکر کردیم این شرکت هم در بخش خدمات وهم در بخش آموزش فعالیت می کند.که هرکدام از این بخش ها را بطور مختصر توضیح می دهیم.
نوع نرم افزار های کار با آن:
نرم افزار های که بعد از اسمبل کردن سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار های راه انداز قطعات کامپیوتر مانند راه انداز کارت گرافیک , صدا, مادربرد, مودم, TV , DVB , CD_ROM , WRITER , Printer , key board , scanner , monitor و غیره ...
انواع نرم افزار های آنتی ویروس (kasper sky , NOD32_Antivirus , Norton , ...) واستفاده از سیستم عامل های مانند windows 98,2000,me,xp professional وغیره ...
نرم افراز های SQL , Access , برای تهیه بانک اطلاعاتی و برنامه های VB.net , Borland Delphi وado.net و asp.net برای تولید پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
و نرم افزار مدیریت شبکه از دیگر نرم افزار های مورد استفاده در شرکت است.
بخش خدمات:
دراین بخش کار هایی که انجام می شود شامل مشاوره در باره خریدکامپیوتر و سخت افزارهاو وسایل جانبی می باشد. همچنین اسمبل (سرهم کردن سخت افزارهاو نصب نرم افزارها) کامپیوتر و تهیه سخت افزارهای مــــورد نیاز مشتری ها و یادریافت سفارشات مشتری برای ایجاد و نوشتن برنامه های کاربردی مانند بانک های اطلاعــات و ... و همچنین عیب یابی و نگهداری کامپیوتر هایی که دارای مشکل می باشند و یا همیشه درست کار کردن آنها لازم است. از جمله کارهایی که تازگی شروع به کار کرده طراحی و راه اندازی وب سایت می باشد. افراد این تیم در همین مدت کمی که شروع به کار کرده پیشرفت خوبی کرده اند.
بخش آموزش:
این بخش که شامل دو آموزشگاه مجزامی باشد.که یکی به تدریس دروس کامپیوتر می پردازد که شامل درسهای تخصـــصی و درسهایی که برای گذراندن مدارک فنی حرفه ای لازم است و مهارتهای آزاد که برای افراد مختلف به صورت کلاسهای خصوصی و کلاسهای عمومی ارئه می شوند.و در آموزشگاه دیگر به صورت قرار دادی به آموزش پرسنل شرکت ها و ادارات در زمینه اینترنت می پردازد. به این صورت که با بستن قرار داد با شرکت ها و دیگر اداره ها به آموزش کار با اینترنت تا سطح خواسته شده توسط شرکت می پردازد.
شرح مختصری از فرایند تولیدی یا خدماتی:
بخش خدمات:
این بخش به سه قسمت تقسیم می شود:
1)مسئول فروش
2)مسئول خدمات
3)مامور خرید
مسئول فروش:
کار این مسئول این است که سفارش کار را از مشــــتری گرفته که این سفارش ممکن است سفارش قطعــــات یا نرم افزار- سیستم- بستن شبکه- تعمیر و نگهـــداری که تمام این سفارشات را از مشتری گرفته و بعد بنا به نوع آنها را به بخش های مختلف می فرستد.
مسئول خدمات:
این مسئول شامل چند تیم انجام کار می باشد که هر تیـــم کارهای خاصی را انجام می دهند.
بعنوان مثال: