لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 36 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :
هوشمندی بازار به منظور تعیین استراتژی و برنامه ریزی
استاد : جناب آقای دکتر تارخ
سوالات کلیدی
چگونه یک فرایند برنامهریزی استراتژیک کارامد و پایدار ایجاد کنیم؟
هوشمندی بازار چگونه شکل میگیرد؟
چگونه هوشمندی بازار را در تدوین استراتژی و فرایند برنامهریزی بکار گیریم؟
مسائل مرتبط با رقابت پذیری خارجی در حال حاضر
جهانی شدن Globalization
رشد سرسام آور تکنولوژی- بازار و مدیریت کردن
افزایش رقابت
انفجار اطلاعات
بدست آوردن مشتریان جدید
مزیت رقابتی از طریق خلاقیت و نوآوری
نقش هوشمندی در تعیین استراتژی بسیار حیاتی است به خصوص در حال حاضر که تغییرات محیط های کسب و کار به سرعت در حال شکل گیری است. به همین دلیل هوشمندی استراتژیک (SI) مورد نیاز سازمان می باشد
هوشمندی استراتژیکStrategic Intelligence
فرایند مستمر استراتژیک برای بکارگیری هوش به منظور ایجاد ارزشهای استراتژیک برای سهولت در تصمیم گیریهای دراز مدت را هوشمندی استراتژیک گویند.
از دیدگاه فرایندی می توان هوشمندی استراتژیک را به عنوان بخشی از هوشمندی رقابتی Competitive Intelligence در نظر گرفت.
افق زمانی هوشمندی استراتژیک گسترده است و تمام اتفاقات گذشته، حال و آینده را پوشش می دهد .