نوع فایل: power point قابل ویرایش 14 اسلاید قسمتی از اسلایدها: تبلیغات ( آگهی ها، رویه بیرونی بسته ها، بروشور، پوستر و...) پیشبرد فروش ( نمایشگاه های بازرگانی، کوپن تخفیف، مسابقه ها و...) روابط عمومی (گزارش های مطبوعاتی، برنامه های حمایتی، سمینارها و ...) نیروی فروش ( برنامه های پاداش دهی، عرضه نمونه ها، دیدارهای ویژه فروش و ...) فروش حضوری ( با کاتالوگ،با پست، فروش الکترونیکی و ... ) فهرست مطالب و اسلایدها: هدف اصلی بازار یابی مقایسه وضعیت شرکتها در گذشته و حال چشم اندازهای نادرست بازاریابی آمیزه بازاریابی ترویج و پیشبرد فروش ...
پاورپوینت